پنگوئن های ماداگاسکار


بی مقدمه بگم دی وی دی ماداگاسکار که بیرون اومد همراهش (فکر کنم) دو قسمت از سریال پرطرفدار «پنگوئن های ماداگاسکار» که از نیکلودئون پخش میشه  هم بیرون اومد خلاصه من هم که تا بحال این سریال رو ندیده بد م گرفتم ودیدم.

خوب داستانش بعد از ماداگاکار 2 هستش یعنی پنگوئن ها و «کینگ ژولین» و «موریس» و میمونها همه به باغ وحش برگشتن و در هر اپیزود اتفاقی براشون میوفته  علاوه براین ها یک شخصیت جدید هم به شخصیت های اصلی اضافه شده که الان درست یادم نیست چه حیوونی بود اما عکسشو پایین براتون میزارم.

4 پاسخ

  1. شايان جان ما رو نصف عمر كردي.
    اين همه مدت اون هم توي تابستان !!!

    نيومدي اكرانهاي اخير . حيف شد.

    لونی:
    ممنون ولی من که گفتم دیگه کلا از دوبله بدم اومده چه بره به رئیسی!

    • من كه بيشتر از شما بدم مياد ( از همونهايي كه گفتي)

      اما توي اين مدت يه اتفاقهايي توي نشست افتاد كه بايد حتما ميومدي.

      كاشكي توي اين مدت كارهاي صداي ايرانيان رو دنبال ميكردي. حتما خوشحال ميشي.

      لونی:
      مرسی ولی من کلا از دوبله بدم اومده

  2. ميدونم چرا !!!
    ولي حتما بايد خبر ها رو بشنوي .

    وقتي خبرها رو بشنوي نه تنها از دوبله بدت نمياد بلكه …
    بقيه شو نميگم.

    به هر حال اگر خواستي يه كامنت بذار واسم همشو ميگم.

  3. خيلي آنلايني دستت درد نكنه.
    ايميل ميزنم چون ميخوام يه خورده خصوصي باشه.

پاسخی بگذارید

