دو عکس جدید از «استرو بوی»


تاریخ اکران: 23 اکتبر 2009

منبع:http://www.theanimationblog.com/

astroboy619-1.jpg

astroboy619-2.jpg

4 پاسخ

  1. سلام شايان جان.
    توي اين مدت فكر كنم من تنها كسي بودم كه سعي مي كردم به وبلاگتون سر بزنم و همش از اون پست » اسكوبي دو و شمشير سامورايي بر ….» متنفر بودم چون هميشه همونجا وايساده بود و تكون نمي خورد.

    توي اين مدت وبلاگمو عوض كردم و رفتم ميهن بلاگ.
    به نظرم ميهن بلاگ از همه وبلاگها بهتره.

    به هر حال خيلي خوشحال شدم كه برگشتي . اميدوارم بيشتر بموني و دوباره نري چون من برخلاف همه توي اين مدت بودم و از اخبار گلوري از جمله اخراج آقاي عزيزي هم ناراحت شدم.

    با تشكر

    لونی: خیلی ممنون رفیق خیلی خوشحال شدم.

  2. ایول عکس…

    راستی بابت اون جریان ممنون…

    لونی:
    خواهش میکنم رفیق

  3. انجمن كه خوبه . مهرداد رئيسي آدم بشو نيست.

    يعني اين همه صداهاي نازنين كه از انجمن رفتند اشتباه كردند ؟؟؟
    و مهرداد رئيسي اشتباه نكرده‌؟؟؟

    لونی:
    خوب انجمن مال اونه دیگه
    آره موافقم

  4. من كه ديگه طرفدار گلوري نيستم شما رو نمي دونم ؟؟؟

    لونی:
    me too!

پاسخی بگذارید

