happily n’ever after 2 افتضاح بود!


خوب من این انیمشن رو دیدم و به معنای واقعی میشه بهش گفت افتضاح!!!!

کیفیت انیمیشن از اولی مزخرف تر بود و داستانش هم چرت تر بود و کاملا از فریب خورده کپی شده بود (البته به طور ظاهری) واقعا نمیدونم به چه امیدی این انیمیشن رو ساختند!

803343f7-seq23_sc00170033.jpg

4 پاسخ

  1. ا شما چن سالتونه كه ازاين كارتون بدتون اومده. آيا نيرويي در شما وجود داره كه بهتون ديد كودكانه در مشاهده برنامه بچه ها مي ده؟
    يا از نسخه كپي شده فيلم ناراضي هستيد.

    لونی:
    سلام
    خوش اومدید
    من 14 سالم هستش
    و محض اطلاعتون باید بگم انیمیشن فقط برای بچه ها ساخته نمیشه.
    و من انقدر انیمیشن دیدم که بدونم کدومش برای کودکان مناسبه.
    در اخر هم شما بهتره اسم این انیمیشن رو سرچ کنی تا ببینی بقیه دربارش چی میگن حتی درباره قسمت اولش!
    موفق باشید.

  2. @civildaz
    محض اطلاعتون آقای بزرگ !
    اگه به IMDB برین و Rating این انیمیشن رو ببینید میفهمید که فهمیدن مضخرف بودن این انیمیشن نیاز به کم سن بودن نداره !!!!!
    از ۳۲۰ نفری که به این انیمیشن رتبه ی ۱ تا ۵ از ۱۰ دادن که یعنی افتضاح … ۲۰۰ نفرشون بالای ۱۸ سال بودن و ۱۲۰ نفرشون زیر ۱۸ سال … پس وقتی نمی دونید حرف الکی نزنید

    لونی: ممنون شاهین جان

  3. آقا من /0\
    14؟ نه بابا من تصور طول و درازي داشتم.
    rating? اگه از اين آماده ها باشه كه ديفالتش رو 5 واميسته من اعتقاد ندارم بهش.
    البته اين اولين انتقاد سينمايي من بود و از اون لحاظ معلق در طرب بودم. كه با لفظ انتقادات مسلسل وار اغيار و اصحاب , آخرينش شد.
    شما هم موفق باشيد.

  4. به نطر من اين انيميشن جزو انيميشنهايي هست كه دوبله نجاتشون ميده و بعد از دوبله شدن ارزش حداقل 1 بار ديده شدن رو داره و من اطمينان ميدم كه دوبلش فوق العاده ست

    لونی:
    اما به نظر من دوبله هیچ ربطی به خود انیمیشن نداره بعدشم مگه این کار دوبله شده؟ یکشم هنوز دوبله نشده!

پاسخی بگذارید

