صداگذاري انيميشن «تهران 1500» از هفته‌ي آينده آغاز مي‌شود


مهرداد رئيسي مدير دوبلاژ اين انيميشن در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي ايسنا گفت: به جز بازيگران اصلي نظير هديه تهراني، بهرام رادان و مهران مديري كه صدا و تصويرشان جدا گرفته مي‌شود، حدود 40 نقش ديگر هم وجود دارد كه صداي آن‌ها توسط انجمن گويندگان جوان گرفته مي‌شود.

وي افزود: بهرام عظيمي به عنوان كارگردان اين كار تمام تجارب موفق سال‌هاي اخير را روي اين انيميشن گذاشته و صحنه‌ها و كاركترهاي بي‌نظيري خلق كرده است. ما هم از بهترين گويندگان‌مان براي صداگذاري اين اثر استفاده خواهيم كرد.

رئيسي با اشاره به حضور شخصيت‌هاي «ربات» در اين فيلم گفت: براي اين‌كه صداي اين ربات‌ها متفاوت باشد به دنبال راه‌حلي بوديم كه در نهايت مخلوطي از افكت و نوع اداي كلمات توسط آن‌ها بهره خواهيم گرفت.

مهرداد رئيسي در اين فيلم در نقش كاركتري به نام اصغر آقا به ايفاي نقش خواهد پرداخت.

بنابر اعلام رييس انجمن گويندگان جوان با استارت ضبط صداهاي انيميشن سينماي تهران 1500 از هفته آينده استوديوهاي شيشه‌اي انجمن گويندگان نيز افتتاح مي‌شود.

وي همچنين از تصويب قانون ممنوعيت استعمال دخانيات در استوديوها و دفتر انجمن خبر داد و گفت: با توجه به عضويت انجمن در جامعه مبارزه با استعمال دخانيات، روز گذشته اين قانون در مجمع عمومي تصويب شد تا بهانه‌اي براي سلامت بيشتر گويندگان باشد.

3 پاسخ

  1. با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما
    خیلی ببخشید ولی من میخواستم ببینم چطور میتونم وارد عرصهی دوبله
    به خدا خیلی علاقه دارم
    ولی درهای دوبله نه تنها بروم بسته شده بلکه یه قفل کامپیوتری هم گذاشتن روش
    در ضمن من 17 سالمه
    بنده متوجه ی مشغله ی شما هستم چون هیچ کس بی مشغله نیست ولی خواهشا مارو هم فراموش نکنید

    لونی:
    ببخشید منظورتون از مشغله چیه من 14 سالمه و فقط یک علاقه مندم!!!!
    منتظر پاسختون هست

  2. hi; dear guyیه سوال داشتم میخواستم بدونم من که الان15سالمه از چه راهی میتونم دوبلر شوم و باید به کجا مراجعه کنم ایا میشود عضو تیم گویندگان جوان شد ایا شما خودتان دوبلر هستید ویه سوال دیگر این که ایا برای ورود به این عرصه باید درس خواند یا سن پایین 18 سال قبول میکنند ایا در امدی دارد زیاد واگر ممکن است وامکاننش هست شما شماره موسسه یا انجمن گوینده ها یا دوبلور ها را دارید که از این راه بتوانیم سوال هایمان را مطرح کنیم با ما در میان بگذارید باتشکر از شما خواهش میکنم از شما که اگر خواستید از دید گاه های بعدی به من خبر بدید از طریق وبم به من بگید نه از طریق جیمیلم باز هم از شما سپاسگذارم…..

  3. سلام یه خسته نباشید جانانه نثار آقای عظیمی به خاطر تحول بزرگی که در انیمیشن ایران بر پا کرد.
    من بیصبرانه منتظر اکران نیمیشن تهران 1500 هستم. زمان تخمینی اکران این انیمیشن کی هست ؟ تا آخر امسال اکران میشه یا باید تا سال دیگه منتظر باشیم ؟
    ممنون ……………

    لونی: توی جشنواره فجر 89 رو میشه و در نوروز 90 هم به طور رسمی اکران میشه.

پاسخی بگذارید

