به زودی دوباره برمیگردم…


سلام
دوستانم خیلی وقته که ازم میپرسن کجایی و چرا آپدیت نمیکنی منم میخواستم اطلاع بدم که من یک سری درگیری دارم و به همین دلایل هم به اینترنت دسترسی ندارم اما حتمن تا آخر هفته با کلی مطالب عالی از جمله نقد معرفی انیمیشن هایی مثل: بولت-داستان دسپراو-والس با بشیر و… و کلی مطالب عالی دیگه برمیگردم.

2 پاسخ

  1. سلام
    راستش خیلی وقته آدرس وبلاگ خودم رو در «دیدگاه تازه»میبینم دوست داشتم بگم وبلاگم رو منتقل کردم به سینمای انیمیشن راستش خیلی وقت ها به وبلات سر میزنم ببخشید نظر نمیدم اگه میشه به وبلاگ جدیدم سر بزن نظر بده راستی لینک worldanimationهم به سینمای انیمیشن تغییر بده اگه زحمت نیست!

  2. سلام
    راستش خیلی وقت که به ویلاگت سر میزنم ولی تا حالا فقط دونظر دادم باید بگم عاله.من خیلی وقته که اخبار انیمیشن رو دنبال میکنم تا یه وبلاگ زدم که شما هم در «دیدگاه تازه»لینک کردی اما من وبلاگ رو انتقال دادم اگه زحمت نیست هم یه سری بزن وهم worldanimationرو به سینمای انیمیشن تغییر بده
    مرسی

پاسخی بگذارید

