ایگور را دیدم


 من بالاخره تونستم انیمیشن ایگور را گیر بیاورم و ببیینم.

من آنچنان ازش خوشم نیومد اما دقیقآ بگم از صداپیشگی عالیش و از فیلم نامه و داستان خوبش خیلی خوشم اومد اما کیفیت خود انیمیشن منو راضی نکرد همه چی خیلی ساده بود و روی وسیله ها و غیره کار نشده بود در کل زیاد خاص و جدید نبود اما خوب بود.

شخصیت کراکتر ها هم جالب و همینطور تازه بود مثلآ اسکمپر یا خود ایگور اما کاش روشون بیشتر کار میکردند.

در حال حاضر کارت های بازی اسباب بازی ها و وسایل دیگر ایگور خیلی فراوون شده و همینطور دی وی دی این انیمیشن هم به سرعت بیرون اومده!

یک پاسخ

  1. سلام واقعا وبلاگ جلبی داری ومن خیلی وقته که بیننده اش هستم اما امروز گفتم که برات نظر بدم تا حداقل یکی دیگر از بیننده های وبلاگت را بشناسی اما من هم یک وبلاگ درباره ی انیمیشن های روز دنیا دارم ولی به خوبی وبلاگ تو نیست دوست دارم ازش بازدید کنی و نظر بدی

    لونی: خیلی ممنون لطف کردی

پاسخی بگذارید

