دوستان خوب من


سلام

سومین پست امروز رو با معرفی دوستان اینترنتی خوبی که توی این یکسال پیدا کردیم آغاز میکنم.

 

شاهین: بهترین دوست اینترنتی (مشترک) من که حدود 4-5 ماهه که باهاش آشنا شدم. تغییر کردن سرور وبلاگ من هم از بلگفای فلان فلان شده به وردپرس هم کار اون بود و خیلی بهم کمک کرد و من هنوز جبران نکردم و امبدوارم که منو بخشیده باشه. به وبلاگش هم که حتمآ سر زدید عالی ترین وبلاگ انیمیشن ایران. امروز هم که پست بسیار عالی شو دیدین.

 

علیرضا: اولین و بهترین دوست اینترنتی من (مشترک) که خیلی به من لطف کرده. من از راه فورم انجمن گویندگان جوان باهاش آشنا شدمو اونم بلافاصله یه لطف بزرگی به من  کرد و اونم فرستادن دو فیلمی که من آرزو داشتم از شیراز به کرج بود!!!! بعد از اون فهمیدم که شیرازی ها عجب آدمهای خوب و باحالی هستن(راستی اصلیت منم شیرازیه) الانم یکی دوماهه که برای کنکور رفته!

 

میلاد: دوست خوب من که با اینکه تفاوت سنی زیادی داریم به من لطف کردند و من با ایشون هم از راه نشست های انجمن گویندگان جوان آشنا شدم.

 

مجید: دوست خوبم که خیلی چیزهای زیادی به من یاد داد و من مدیونش هستم با ایشون هم از راه فورم آشنا شدم.

 

علیرضا (گلوری): که من خیلی دوستش دارم درسته که ما با هم آشنایی زیادی نداشتیم اما میخواستم ازش تشکر کنم.

 

حمیدرضا: درسته که آشنایی ما خیلی کم بود اما ازش خیلی خوشم اومد 4 ماه پیشم بود که توی وبلاگش از همه خداحافظی کرد و رفت مطمعنن اگه بود دوستای خوبی میشدیم.

اگر هم کسی جا مونده واقعآ معذرت میخوام.

یک پاسخ

  1. بابا مارو شرمنده کردیا ! انقد هندوونه زیر بقلم نزار ! ((:
    تولد وبلاگتم تبریک میگم ؛ خیلی وبلاگت باحاله ! امیدوارم ۱۲۰ ساله بشی !
    راستی کادوی مجید هم دیدی ؟
    خیلی قشنگ شده !

    لونی: نه بابا خواهش میکنم لطف داری بابا شما بیشتر از اینا ارزش داری.
    بله دیدم الان میرازمش.

پاسخی بگذارید

