فصل شکار 2


انیمیشن دیویدی فصل شکار رو من امروز تونستم ببینم. نمیگم خیلی عالی بود اما فکر نمیکردم همچین انیمیشنی که انقدر بی سر و صدا اومد جالب باشه!

یکی از خنده دار ترین انیمیشن هایی که دیدم. از شامپانزه های فضایی که بهتر بود! داستانش خیلی تو در تو و ضعیف بود اما طنزش کمی از ضعفش کم میکرد.

داستان هم بیشتر در رابطه با «آقای وینی» هست که مونده به طبیعت وحش بره یا حیوان خانگی باشه! یک سگ با یک نژاد عجیب هست که گیر داده این برگرده و این اتفاقات در بین مراسم جیزل و الیوت اتفاق میوفته و «الیوت» «بوگ»  «اسکروسیزی» «اردک ها» «بادی» به دنبال «آقای وینی» میرن و…

3 پاسخ

  1. این کی اومد؟ :-O
    به قول شما چقدر بی سر و صدا 😕
    باید جالب باشه، من کاراکتر الیوت رو دوست دارم
    مرسی از این خبر

    لونی: خواهش میکنم.

  2. بابا اینو که قرار بود من برات بنویسم !!!! حالا من چیکار کنم ؟

    لونی: چی؟؟؟
    فصل شکار 2؟؟ تو که فقط گفتی میخوام بنویسم نگفتی چی مینویسی من از کجا باید بدونم؟؟؟

  3. حالا بیخی ! من یک پرونده دربارش مینویسم ! خوبه ؟ با لینک های دانلودش!

پاسخی بگذارید

