به سوی ماه پروازم بده


بالاخره انیمیشن «به سوی ماه پروازم بده (fly me to the moon)» رو  دیدم با اون همه بدی هایی که ازش شنیده بودم فکر میکردم که خیلی بد باشه اما آنچنان بدم نبود. فروشش هم که واقعآ بد بود از «شامپانزه های فضای» (یک انیمشن بسیار مزخرف) هم پایین تر شده بود!!!

صحنه های جالبش هم جاهایی بود که ما فیلم رو از دید مگس ها میدیدیم. اما این نسیب من نشد چون اونی که من دیدم نسخه معمولی بود سه بعدی نبود!

راستی تا یادم نرفته بگم که حتمآ به سایت این انیمیشن سر بزنید. این سایت یک فسمت داره به اسم کلوپ عکس شما اونجا میتونید عکس های فیلم رو ببینید تازه عکس های سه بعدیشم هست!!!

http://www.flymetothemoonthemovie.com/imagebank/3d/

اینم یک از عکسای سه بعدی:

 

3 پاسخ

  1. سلام!
    آقا من خیلی سرم شلوغه ، کارای ویژه به توان 2 ، پادکست ، وبلاگ همشون مونده !!! باید در عرض 2 هفته 2 قسمت پادکستو آماده کنم برای همین خیلی سر نمیزنم به وبلاگ!
    امروز دیدم on شدی ولی چون کلاسم داشت دیر میشد نتونستم بچتم!
    حالا بیخی ، کدوم آف رو میگفتی ؟ کدوم پیامتو جواب نمیدم ؟
    راستی ماداگاسکار 2 رو هم دیدم ، داستان هیچی نداشت ولی واقعا خنده دار بود ، از شدت خنده داشتم خفه میشدم! مخصوصا اون پنگوئنا!
    راستی بالای وبلاگتم خیلی شیک شده!
    p.s : بجای نظر برات یک پست نوشتم :)) کل اطلاعات این 2 هفته رو گفتم! راستی پیام خصوصیه انجمنتو چک کن ، یک کار خصوصی دارم!

    لونی: ممنون که وقتتو گذاشتی و باز سر زدی

  2. این عکس های سه بعدی رو چه جوری می سازند؟
    خیلی باحالن.
    با همون عینکی که شرک سه بعدی هستش می شه اینهارو به صورت سه بعدی دید.
    باز هم از این عکس ها دارید؟

    لونی: من نمیدونم چجوری!!
    شرک سه بعدی… شاید.. نمیدونم من امتحان نکردم ولی اگه از من بپرسی میگم نه… اصلش باشه بهتره
    آدرسشو دادم دیگه

  3. این عکسارو با هر عینک سه بعدی ای میتونید ببینید ! چون سیستم سه بعدی سازی عکس یک چیزه استاندارده!
    اگه دقت کنید تو عکس 2 رنگ قرمز و سبز جدا شده ، روی عینک عن این دو رنگ هست ، پس در نتیجه وقتی با عینک به عکس نگا کنید اون 2 رنگی ها خنثی میشن ولی به علت خطایی که بخاطر اون 2 رنگ در ارسال داده ها بوجود میاد ، بعضی ار اجزای مشخص تصویر جلو عقب میشن!!!!
    ناسا هم عکس زمینو جدیدا اینطوری کرده بودش!

    لونی: ممنون از توضیحاتت شاهین جان

پاسخی بگذارید

