شامپانزه های فضایی رو دیدم


شنیده بودم که ازش بد میگن خیلی هم بد میگن ولی فکر نمیکردم انقدر بد باشه!

دیروز در نشست انجمن گوینگان جوان این انیمیشن رو دیدم خیلی ضعیف بود داستان تکراری شخصیت های زشت آدم بد های بچگونه و… اما دوبلشو نگو که عالیش کرده بود یعنی اگه دوبله نبود انیمیشن خیلی بدتر میشد اگه یه فرد عادی این انیمیشنو با دوبله انجمن ببینه حتمآ از خنده میترکه منم خیلی خندیدم اما وقتی رفتم توی خود انیمیشن اصلآ خوشم نیومد. واقعآ از فاکس قرن بیستم بعید بود که با اون همه کارهای درخشانش بیاد همچین انیمیشنی بسازه.

اما دوبله:…

آقای عزیزی به نظر من یکی از بهترین مدیریت هاشون رو انجام داده بودند و کارشون عالی بود که از یه همچین انیمیشنی این شاهکارو دربیارن.

آقای امین قاضی هم که خیلی خوب و عالی نقش «هم» رو گفتند و تیکه پرونی هاشون عالی بود.

آقای علیرضا طاهری هم به نظر من بهترین کارشون همین نقش تایتان بود خیلی عالی گفته بودند.

و گویندگان دیگری هم چون: مرجانه فشنگچی-حامد عزیزی-کیوان عسگری-فرشاد بهبودی-لیلا سودبخش-وحید رونقی و… در این کار حضور داشتند.

2 پاسخ

  1. به نظر من دوبله اش خیلی خوب بود ، به جز صدای آقای خیاط .
    به نظرم اگه آقای رهبر نوربخش بودند بهتر بود.

    ولی ماله vanguard انیمیشن بود نه فاکس قرن بیستم. تا اونجایی که من می دونم.

    لونی: چرا؟؟؟ آقای خیاط که خیلی عالی گفته بودند!

    درسته ولی اصلش پخشش بود که ماله فاکس قرن بیستمه. وانگارد زیاد مشهور نیست.

  2. دوست عزیز وبلاگ های خیلی خوبی داره…. همین طور ادامه بده و موفق باشی…در ضمن یک اکانت جیره فیلم هم برات فرستادم امید وارم خوشت بیاد

    لونی: ممنون دوست عزیز

پاسخی بگذارید

