شکارچیان اژدها 3D


سلام دوستان خوبین چه خبر؟!

حتمآ میدونید انیمیشن جدید اومده که سه بعدی هستش به اسم «شکارچیان اژدها» که یک سینمایی هستش از سریال «شکارچیان اژدها» که خیلی هم پر طرفداره. حالا در قالب یک انیمیشن بلند سه بعدی خیلی عالی ظاهر شده.

من دیروز این انیمیشن رو دیدم بی شک حرف نداشت هر کاری کردم نتونستم ایرادی بگیرم فکر نمیکردم انقدر عالی باشه. موسیقیشم که نگو… حرف نداشت. حتمآ بگیرید ببینیدش.

2 پاسخ

  1. من دو سه بار از تلوزیون دیده بودم. اتفاقا جذبم کرده بود.
    باید قشنگ باشه.

    لونی: آره خیل عالیه امروزم که دیدینش دیگه.

  2. آره. فوق العلاده بود. من که خیلی خوشم اومد. واقعا خوب روش کار شده بود. دست امین قاضی درد نکنه.

پاسخی بگذارید

