دون کیشوت


 

شناسنامه فیلم

محصول کشور اسپانیا دسامبر 2007

ساخت کمپانی فیلماکس انیمیشن اسپانیا

کارگردان: خوزه پوزو

زمان: 90 دقیقه

 

خوب من امروز دون کیشوت رو با کیفیت خوب گرفتم زیاد خوشم نیومد داستان جالبی نداشت به جز اون قسمت مسابقش که هیجان داشت. نقش روسیو هم به نظر من خیلی کم بود.

این کار هم در انجمن گویندگان جوان دوبله شده حالا من موند که کجاشو میخوان دوبله کن؟! آخه همش باید سانسور بشه. غیر از اونم کلی بی تربیتی دیگه داره. اگه از من میشنوین بگیرینش تا از دست نرفته. چون دوبلش تیکه پاره میشه ولی دوبلشم باید گرفت حتمآ.

یک پاسخ

  1. واللا ! من این فیلم رو که دیدم مامبو شنیدم ! ولی داداشم که بهتر از من میشنوه گفت مامبل که من بهش خندیدم ! ولی خوب بعدا توی subtittle دیدم و مامبل رو دیدم ولی چون از اول مامبو شنیده بودم یادم رفت ! خیلی ممنون !

    لونی:
    خواهش میکنم اصلش هم مامبل هستش.

پاسخی بگذارید

