من آمده ام وردپرس


سلام دوستان خوب

حالا شما از هر راهی که به اینجا اومدید میخواستم بهتون  بگم که قضیه چیه:

من همونطور که میبینید از بلگفا به وردپرس اومدم خوب مسلمآ وردپرس خیلی بهتره و همه این ها رو مدیون دوست خوبم شاهین جان (شاهین-کارتون) هستم که خیلی بهم کمک کرد ازش ممنونم.

لونی انیمیشن: اسم وبلاگ رو برای این تغییر دادم که اسم قبلی اصلآ خوب نبود اما این اسم همیشه توی ذهن میمونه. نه؟

خوب نظرتون رو در مورد جابه جاییه من بگید خوشحال میشم.

2 پاسخ

  1. مبارک باشه. خوش اومدی به وردپرس.
    فقط یه قالب قشنگ و سبک و کم حجم پیدا کن براش.
    از افزونه های search everything, google-sitemap-generator, wp-page-numbers, scf2-contact-form هم استفاده کن.
    فیدت رو هم تو فیدبرنر بسوزون. سوالی هم داشتی دم دستم.
    مبارک باشه.

    لونی:
    ممنون ولی من که هیچی از اینایی که گفتی نفهمیدم!

  2. همه اینایی که گفتم رو فراموش کن.
    فعلاً یه قالب نزدیک به اونی که می خوای انتخاب کن. خیلی چیزاشو می تونی دستی عوض کنی.
    بذار اصلاً ببینم تو وردپرس دات کام چه افزونه هایی دم دسته. بهت خبر می دم.

    لونی:
    ممنون فهمیدم که حواست نبوده.

پاسخی بگذارید

